.:BroozDownload:.

Internet Download Manager 6.06 Beta Build 3 Multilingual (Silent Install + Auto Activation)

Internet Download Manager 6.06 Beta Build 3 Multilingual (Silent Install + Auto Activation) | 6.86 MB

دانلود نرم افزار دانلود محبوب IDM همراه اکتیویژن در ادامه مطلب
 



ادامه مطلب

JDownloader 0.9.581 | Size: 28.52 MB

دانلود از HotFile در ادامه مطلب



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:JDownloader 0,9,581, دانلود JDownloader 0,9,581, دانلود نرم افزار, نرم افزار, نرم افزار دانلود, نرم افزار دانلود 2011 , توسط رامین کمالی

FreeRapid Downloader

FreeRapid Downloader نام یک نرم افزار جدید می باشد که برای کمک در افزایش سرعت دانلود فایلها طراحی و ساخته شده است که حتی امکان دریافت اطلاعات از سایت RapidShare را نیز داراست . این برنامه با تقسیم فایلها به چند قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه باعث می شود تا سرعتی کم نظیر را تجربه نمایید . FreeRapid Downloader که نرم افزاری تحت حاوا می باشد به شما این امکان را می دهد تا تنها با کپی و چسباندن لینک های مورد نظرتان در قسمت مشخص شده فرایند دانلود را آغاز نمایید . از این پس برای دانلود فایلهایتان دیگر به هیچ گونه جنگ و خونریزی نیاز نخواهید داشت و می توانید تنها با چند کلیک ساده بیشترین سرعت دریافت فایلها را تجربه کنید .

 

ویژگی های کلیدی FreeRapid Downloader 0.85 :
– پشتیبانی از دانلود به صورت چند پارتی
– مونیتورینگ کلیپبورد برای وارد کردن خودکار آدرس ها
– آپشن خاموش کردن خودکار کامپیوتر
– به روزرسانی خودکار نرم افزار
– کاربری بسیار آسان
– و …

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

youtube-get

امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

 

HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در دانلودکده قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

 Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند. این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند. بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 فروردين 1390برچسب:دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار دانلود ,دانلود DAM,دانلود مدیریت دانلود, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :